Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

Μηχανισμός Αντιβαρύτητα


Μηχανισμός Αντιβαρύτητα - ένα πρωτότυπο μηχανισμό πρόωσης βασίζεται σε μια νέα κινηματική θεωρία της φυσικής - http://www.tsiriggakis.gr

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Αγαπητοί φίλοι, έχω επίσημα συμμετείχαν στην έρευνα από το 1967. Μετά από τόσα χρόνια, έχω αντιμετωπίσει μεγάλες δυσκολίες, οι οποίες ευτυχώς, ακολούθησαν επιτυχίες. Το 1980 κατάφερα να αντιληφθεί μια νέα κινηματική θεωρία

βάσει της οποίας θα κατασκευαστεί ένα μηχανισμό που ονομάζεται Gearless διαφορικού. . Η ασφάλεια και η αποτελεσματικότητα των χερσαίων οχημάτων είναι εξοπλισμένα με αυτό το διαφορικό είναι ιδιαίτερα αυξημένη Το 1983, συμμετείχε στη διεθνή έκθεση των Βρυξελλών (EUREKA83) και την εφεύρεση μου απονεμήθηκε τα τρία κορυφαία βραβεία:1. SALON DES MONDIAL ΕΦΕΥΡΕΣΕΙΣ ΕΥΡΗΚΑ 83 BRUXELLES 2.ΕΥΡΗΚΑ 83 BRUXELLES Grand Prix du ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ 3. GUY CUDELL SENATEUR BOURGMESTRE Το 1985, μαζί με τον καθηγητή Δρ Μουλόπουλος και η ομάδα του πάνω από 10 καρδιολόγους χειρουργός, εμείς με επιτυχία θεωρείται και κατασκεύασε ένα μικρο-μηχανισμού με στόχο να χρησιμοποιηθεί και σαν εμφύτευμα που μειώνει την αρτηριακή πίεση των ασθενών που πάσχουν από υπέρταση. Το 2004, μετά από δύο δεκαετίες συνεχούς και εντατικής έρευνας, ένα νέο είδος διαφορικό έγινε αντιληπτό και κατασκευάζονται. Η διαφορά αυτή φέρει κυρτό εργαλεία και μπορεί να ελέγχεται ηλεκτρονικά. Το ελληνικό πανεπιστήμιο ALBA (Athens Laboratory of Business Administration), τιμήθηκε με τις μεγαλύτερες διακρίσεις στο Ευρωπαϊκό Επιχειρησιακό Σχέδιο του έτους του διαγωνισμού το 2006, με την υποβολή επιχειρηματικού σχεδίου σχετικά με το μηχανισμό αυτό. Το 2004, ο σχεδιασμός της μία συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση Κιβώτιο ταχυτήτων (CVT ) ολοκληρώθηκε. Το 2005, μια γυροσκοπική έλικα έχει κατασκευαστεί.Η έλικα βελτιώνει την αποδοτικότητα των ανεμογεννητριών και την ευελιξία και τη σταθερότητα υποβρύχια πλοήγηση. Το 2007, διέκρινα και κατασκεύασε ένα εξελιγμένο, υψηλής τεχνολογίας μηχανισμός έρευνας βαρύτητας. Ο μηχανισμός εισάγει την αρχή του μηχανισμού αντιβαρύτητας. Μετά από τόσα χρόνια συνεχούς προσπάθειας σε διάφορα ερευνητικά προγράμματα, αισθάνομαι την ανάγκη και έχω αποφασίσει να δώσει τη σκυτάλη στον αρμόδιο υπεύθυνο διάδοχο (π.χ. ατομική, πανεπιστήμιο, ίδρυμα, ερευνητικό κέντρο, . βιομηχανική εταιρεία, κλπ), οι οποίοι θα έχουν την προθυμία και την ευαισθησία να συνεχίσουν και να αξιοποιούν την έρευνα μου στη διάδοχό μου, προβλέπουν τα ακόλουθα: 1.Three πρωτότυπο χειροποίητα διακριτές διαφορές χωρίς μειωτήρα υψηλής αξίας συλλεκτών (η πρώτη είναι πλήρης, το δεύτερο τμήμα και το τρίτο είναι κατασκευασμένο από διαφανές γυαλί), μαζί με: 1-aTheir δύο ενεργές πατέντες 1-bOriginal διπλώματα από τα διπλώματα ευρεσιτεχνίας που εκδίδονται από το 1983 έως 1986 σε 21 χώρες 1-cMany παλιές εφημερίδες που αναφέρονται σε αυτά 1-dThe τρία βραβεία : 1-δ-1.SALON MONDIAL DES ΕΦΕΥΡΕΣΕΙΣ ΕΥΡΗΚΑ 83 BRUXELLES 1-δ-2.EUREKA 83 BRUXELLES Grand Prix du ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ 1-δ-3.GUY CUDELL SENATEUR BOURGMESTRE 2Ο συγγραφέας δικαιώματα να γράψει ένα βιβλίο για την ιστορία αυτών των εφευρέσεων 3.Prototype χειροποίητα Ελεγχόμενο Διαφορικό Διαφοροποίηση μηχανισμού σε συνδυασμό με: 3-AITS ενεργό ευρεσιτεχνίας 4.Prototype χειροποίητα γυροσκοπική έλικα 4.Prototype χειροποίητα βαρύτητα έρευνα αρχή μηχανισμό αντιβαρύτητας του μηχανισμού σε συνδυασμό με: 4-AITS ενεργό ευρεσιτεχνίας 5Rights για τα διπλώματα ευρεσιτεχνίας και μετοχές έξω από την Ελλάδα 6My ολόκληρη ιστοσελίδα:. www.tsiriggakis.com, www.tsiriggakis.net, www.tsiriggakis.org, www.tsiriggakis.gr, η οποία έχει περίπου 3.000 επισκέψεις το μήνα 7Any περαιτέρω την τεχνογνωσία, η οποία για προφανείς λόγους δεν αποκαλύπτεται στην ιστοσελίδα. Ποτέ δεν θα έχουν το δικαίωμα να εκδίδει πάλι τα διπλώματα ευρεσιτεχνίας για το όνομά μου και, πάνω από αυτό, θα είναι καθήκον μου να παρέχω διάδοχό μου με την τεχνογνωσία. Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι εκτός από τις πληροφορίες που δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα, έχω διατηρήσει πολύ περισσότερες πληροφορίες στο μυαλό μου που δεν έχουν ακόμη αποκαλυφθεί. Για να σας δώσω ένα παράδειγμα, έχω στο μυαλό μου η όλη διαδικασία έπρεπε να ακολουθήσει, έτσι ώστε η μηχανολογία θα εισαχθεί στην κβαντική μηχανική.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...